دسته بندی | سایر گروه های علوم انسانی |
بازدید ها | 5 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 469 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 8 |
دانلود تحقیق اسنپ (درس بازاریابی و مدیریت بازار)
مقدمه
در دورانی که موبایلهای هوشمند به همهگیری هرچه بیشتر رسیده بودند و دسترسی به اینترنت پرسرعت نیز حداقل در شهرهای بزرگ تبدیل به یک نرم شده بود، اسنپ و رقیبش، تپسی، توانستند تحولی بزرگ در دنیای تاکسیرانی به وجود آورند. سامانه هوشمند حملونقل شرکت اسنپ، اساسا به پلی ارتباطی میان کاربر مسافر و کاربر راننده تبدیل شد و راهکاری سادهتر و کمدردسرتر نسبت به تاکسیها و آژانسها برای سفرهای داخل شهری بود. در ابتدای راه، قیمتگذاریهای مقرون به صرفه و ایمنی سفرها باعث میشد که کاربران با اشتیاق فراوان شروع به استفاده از این سرویس کنند و همین سیاست، مقدمات رشد هرچه بیشتر در سالهای بعدی را فراهم کرد.