دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 814 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 338 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 11 |
چکیده :
در سالهای اخیر توجه دولتها به ارائه خدمات با کیفیت به مردم بیش از گذشته نمایان شده است و در رابطه دولتها و
ملتها تعریفی جدید نضج گرفته که دولتها برای بهبود کیفیت خدمات عمومی ،باید در برابر تحقق اهداف خود پاسخگو
وخدمتگزار مردم باشند چرا که ملتها هستند با پرداخت مالیات و عوارض، بودجه وغیره حمایت مالی دولتها را فراهم
می آورند درواقع رابطه بایستی بصورت یک بده بستان یا مبادله تعریف شود